And so it begins

Dagarna går rätt fort faktist! Vet inte riktigt vart dem tar vägen, antingen uppskattar man dem mera, eller så har man bara allmänt roligare om dagarna.
Min kära sambo ringde innan jag slutade och sa att vi skulle ut och äta på Restaurang med hans föräldrar vid klockan 20.00 snåret, men här har jag setat ett tag nu, och har ingen som helst aning om vart han är någonstans!

Men men, han kommer väl antar jag..
Idag var jag tillbaka hos psykologen och pratade.. De känns skönt, aboslut finns det en hel del att prata om.. Men hon är bra och förstår mig.. Det känns jätte skönt..

Ska tillbaka om 2veckor igen, så vi får se vad hon säger då. Minutrarna tickar på så fort man är där, och jag vet inte om det är bra eller dåligt.
Bästa av allt är att hon lägger morgon tider, så jag brukar vara där kring halv 9 snåret, då hinner jag lagom tillbaka till jobbet innan jag börjar också! Helt kanon..

Nej, ringa min karl och se vart han har tatt vägen kanske !!


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback