Nästan Fredag

Imorgon är det Fredag igen, helt sinnes vad veckorna går fort!
Har äntligen satt mig ner i soffan för att avrunda kvällen .. Sitter och tuggar på någon torr bulle som jag hittade i skafferiet :), och väntar på min kära sambo som är och gömmer sig i garaget..

Har ni tänkt på vad mycket onödigt man fyller dagarna med egnetligen.. Bråk, gnäll och funderingar.. Varför inte göra någonting kul istället, nej då lägger man energin på att gnälla och bråka.. Så onödigt..
Sen jag började gå hos min Psykolog så ser jag helt annorlunda på saker och ting. Visst jag fasar för den dagen humöret brister och jag inte kan hålla emot det längre.

Men just nu lever jag var dag som den kommer. Har börjat stänga av ljudet på mobilen och focusera mera på jobbet, känns som det verkligen behövs.. Har så mycket att ta tag i som jag har skjutit framför mig.. Vilket bara är onödigt egentligen!
Varför inte bara ta tag i saker och ting på en gång? Varför ska man alltid vara en latmask som skjuter upp saker och ting till sista stund..

Idag fick jag rätt mycket gjort på jobbet, jag fixade i butiken.. Jag Skickade iväg stommar och reklamationer! Idag ger jag mig själv en klapp och axeln och lite pepp, så man ser ifram emot nästkommande dag!

Nu blir det robinsson för hela slanten, sen tidig sänggång..!


NattiNatti


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback