Söndag

Tycker inte ni dagarna går rätt fort?
Det tycker jag iaf, de kanske är därför man fyller dem med saker att hela tiden att göra.
Har jobbat denna helg, så jag har inte fått så mycket gjort känns det som. Känns mer eller mindre som att lägenheten bara står där hemma och väntar på att bli städad.

Men känner inte för att ta tag i det riktigt än..

Jag har införskaffat mig långa naglar.. Haha känner mig som värsta geeken, ovanligt för mig att vara "tjejig" säger dem som känner mig iaf..

Men vad gör det, jag är "tjej" på mitt eget lilla vis :)
Imorgon är jag ledig igen, så det blir kortvecka nästa vecka också, vilket känns helt underbart.
Vad ska man göra då? Kanske ta tag i kaoset som har blivit i lägenheten?!

Dem säger det att hur det ser ut hemma speglar hur man använder hjärnan just då, och jag brukar hålla ordning på mina saker.. Men som sagt, senaste veckan har varit hektiskt.

Nej, återgå till arbetet kanske..


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback