Nystart


Hejsan!

Jag har startat många bloggar, men stängt ner dem lika snabbt för jag kanske har insätt att detta inte är något för mig.

Men jag känner verkligen att jag vill börja skriva, skriva av mig och driva någonting framåt.
Vet egentligen inte vad jag ska skriva om, men man kan ju alltid börja någonstans för att se vart man hamnar.

Vem är jag?

Jag är en tjej på 21 år som är bosatt i Stockholm sedan 3½ år tillbaka.
Är uppvuxen långt ut på landet tillsammans med min mor och far, som jag fortfarande har bra kontakt med.
Har 2 stycken yngre syskon, och en underbar pojkvän/sambo.
Jobbar som säljare på Mekonomen, världens bästa jobb till och från.
Precis som alla andra.

Längar visserligen tillbaka ibland för att kunna slappna av och slippa storstadslivet ibland, men jag trivs bra här.
Att åka hem till mamma och pappa någon gång ibland ses som en ''Mini semester, långt bort men endå så nära''.

 

Säkerligen ingen som kommer läsa detta första inlägg, så jag ser det bara som en ''start'' för mig att börja om på något nytt.

MVH/
Emma


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback