Födelsedag

Idag fyller farsgubben år.. Så idag blir det kalas för honom, eller kalas och kalas, släktingar kommer hit rör lite i koppen och pratar lite strunt, han öppnar lite paket, alla går hem o han går och sover ;-D

Haha, så roligt var det på ett ungefär.. Han har slutat fylla år säger han.. Jag frågade om det var 74 eller 47 år han fyllde, men han tyckte inte skämtet var lika roligt som jag tyckte ;-P


Idag har jag verkligen inte gjort så mycket, bara legat i sängen.. Inte alls mått någe bra idag, kramp i benen, och ont i magen till och från.. Så har bara legat här och inte gjort ett skit, får så dåligt samvete över det, men Robert säger att jag måste acceptera att jag inte kan göra lika mycket som förut, och det är väl till viss del sant, men det är svårt..

Det är bara 2 dagar kvar, sen åker han till Norge.. Jag låg igår och grät, bara grät och grät och grät.. Han frågade om det hade hänt något, men helt ärligt vet jag faktiskt inte varför jag grät.. Vet bara att jag kommer sakna honom så otroligt mycket, 3 veckor är lång tid.. och mycket kan hända på 3 veckor.. Dock vet jag att han kommer hem om det skulle vara något och det känns jätte skönt.. Men jag har bestämt att flickorna får inte komma ut för än efter v30.. Men jag tror inte dem lyssnar på mig..

Imorgon ska vi åka och hälsa på Agneta också, hon ville att vi skulle komma och säga hej innan Robert åker till Norge..

Nej, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva..

Jag frågar rakt ut nu, vad vill ni att jag ska skriva om?


Kommentarer
Postat av: Linda!

Jag tycker din blogg är jätte bra så fortsätt skriva som du gör =)

Tycker de är jätte intressant att läsa om TUL och sånt..

2011-12-03 @ 00:29:28
URL: http://asomilinda.bloggplatsen.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback