Gosdags

Ursch va dåligt jag har sovit i natt, vaknat av och an hela tiden.. Det är nog för att det är alldeles tomt och kallt i sängen, inte van att inte ha någon som snarkar brevid.. Mycket tryggare när han är på hemmaplan..

21dagar kvar, sen kommer min kära älskling hem. Känns som det är otroligt långa 21dagar bara, men jag säger som han brukar säga till mig: 'Älskling, det går fort'.. Så jag får försöka vara posetiv och hålla huvudet högt :-)

Men idag har dagen gått jätte fort, vaknade vid kl 06.00 ungefär och har varit vaken sedan dess, så är helt mör i kroppen nu.. Kom precis hem ifrån min älskade Jennie också, va länge sedan vi umgicks såhär mycket bara hon och jag.. Har varit toppen toppen, och dagen har gått otroligt fort..
Gosat bebis har jag fått göra också, helt underbart söt hon är lilla Lilly.. Och tiden går så fruktansvärt fort, hon är redan en hel månad.. Kändes som det var igår Jennie gick med den där putmagen i luften.. Haha..

Nu är det bara min tur kvar att kläcka bebisar, men Gudmor Jennie har hotat med att barnen får kaktusar i doppresenter om dem kommer innan v30.. Tror ni dem kommer lyssna på henne?
Jag hoppas det, men jag tar en dag i taget.. 'En dag i sänder' - säger dem väldigt ofta på Emil i Lönneberga..


Annars har det faktiskt inte hänt så mycket idag, jo jag träffade Sandra och Esmeralda också, det var faktiskt jätte trevligt att träffa henne igen! Trion samlad, fast under andra omständigheter än att träffa killar och dricka alkohol.. Haha






Lilla Lilly <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback