Julklappar

Jag önskar mig sååå mycket till trillingarna! Vill bara få inreda deras egna rum nu, skulle helst vilja att alla 3 hade ett varsit rum redan ifrån början.. Men just nu är det omöjlig, och dem får dela på en spjälsäng i samma rum som mamma o pappa sin :-), men det fungerar nog i början..

Men drömma kan man ju alltid göra.. Och det gör jag hela tiden, så jag vet att det är många som läser min blogg som även kommer ifrån släkten som vill köpa saker åt flickorna!

Så här kommer lite bilder på vad jag skulle vilja inreda med i deras rum! :-)

Detta är bara lite av allt jag skulle vilja köpa till flickorna, vill skämma bort mina barn så mycket det går med kärlek, och inte bara saker.. Men vill även att dem ska ha det fint :-), det finns ju så otroligt mycket fina barnleksaker nu förtiden.. Dock kostar ju allting en slant.. Men men, o sen att man får 3 flickor på samma gång också gjorde väl inte saker och ting lättare ;-P





Detta är saker som kommer ifrån hemsidor som:

http://www.jolins.se
 
Samt

http://frokenfraken.se/


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback