Svar på fråga!

veronica om Ny vecka+TUL:
hur känns det att vänta trillingar? själv väntar jag en dotter :)



Hej Veronica!

Oj, vilken svår fråga.. Jag vet faktiskt inte hur det känns.. Tungt? Fast det kan det ju göra för en som väntar en bebis också.. Omtumlande var det väl dem första månaderna, mycket känslor upp och ner som man fick tacklas med.. Men efter ett tag växer man faktiskt in i rollen.. Dock är det mycket klagande på rygg och att man har ont i revben och höfter och lite sånt där.. Men det tillhör har jag för mig? ;-)
Men annars så känns det inte så mycket, det är dock häftigt att se när dem bökar runt där inne och blir förbannade på sin mor som inte kan ligga still i sängen som dem tycker.. Har försökt få en bra film på det för att lägga upp här, men det går inte lika bra som jag vill ;-P

Kommentarer
Postat av: Mica- Mamma till Nora

Hej!

Jag undrar om det var självklart för dig att behålla barnen eller om du funderade över abort? Måste ha varit ett svårt beslut att ta, kan jag tänka mig. Jag tyckte det var klurigt när jag bara väntade en:P

2011-12-17 @ 12:44:06
URL: http://babybaker.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback