Älskar, älskar inte!


( Jag och Maia saknar dig ) <3

Älskar, Älskar inte, Älskar, Älskar inte!

kära 90-tal, ta mig tillbaka.. Snälla?

Jag orkar verkligen inte bli vuxen, vill inte ha krav, vill inte känna ansvar.. Vill vara liten igen, där ingen bryr sig om jag leker med Barbie dockor eller bilar.
Där hemmet inte behöver vara stilrent, eller kläderna doftar gott.
Ingen tror att du är konstig för att du går ut och hoppar i vattenpölar UTAN gummistövlar!

Jag vill inte..

Hur kan man tycka om någon så otroligt mycket att man blir elak? Det är ju egentligen inte meningen, men endå blir det så.
Hur kan man sakna någon så mycket, som man bara för ett tag sedan bara ville lämna, o bara vara vän med?
Vill bara ha honom tillbaka.. Men jag vet inte hur jag ska göra. För jag ställer för stora krav på mig själv, och på honom.

Utvecklingsmässigt så ligger han 10år efter mig känns det som, han har precis fått sin första moped och lärt sig trimma.
Hela livet går ut på vad polarna säger, o vara impulsiv.


Jag saknar honom, jag gör verkligen det!
Men vill jag verkligen dela mitt liv med honom, o vill han verkligen dela sitt liv med mig?

Mina tankar måste försvinna, mina hjärnspöken måste bort...



Snälla kära 90-tal, ta mig tillbaka!


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback