Fields of gold



( Alla glada minnen måste sparas )



Sitter här i min stol precis brevid balkongen och lyssnar på Fields of gold - Eva summer.
Så otroligt bra låt, och den är lugnande som bara den.
Har haft lite tankar som har sprungit igenom huvudet idag, men ingenting negativt.. Har legat och tänkt på gamla minnen, och vad som fått mig att le under dem här 20 åren.
Så jag och min psykolog kom på att jag skulle göra en ''minnesvägg'' hemma någonstans i lägenheten.
Det fick bli i sovrummet, så gjorde om lite där, och gjorde min minnesvägg.
Massa kort på mamma,pappa,syster och bror, men även Emelie finns med på ett par stycken.. Dock saknar jag många kort på folk som förgyller mitt liv, men ska fixa det.

Igår började jag prata med Emelie igen, efter 3månader. Det kändes bra! Har saknat dig min lilla Beata.
Vi har ett band som människor aldrig kommer förstå sig på. Vi fungerar som tvillingar ungefär. Jag känner om hon är ledsen, och visevärsa.. Vi kan vara jätte osams.. Men de lägger sig efter ett tag.
Så synd att hon ska bo så långt bort bara.

Saknar henne väldigt mycket, har inte träffat henne sen i sommras.. Men vi får hitta på något snart igen.
Släpa henne på en utlandsresa kanske ?! Vi får se.

Jag hoppas det kan fortsätta såhär, att man uppskattar livet för de lilla det är egentligen.

''Den dagen du inser att du bara har livet till låns kommer du börja njuta av det du har!''


Ska börja leva efter det där mottot.. Och verkligen se över det jag verkligen har, o de som älskar o rår om mig oxå, lika mycket som jag älskar och rår om oxå..

 

 


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback