Middag

(Efterätten som det bjöds på)





Idag vart jag bjuden på middag utav fredrik, de var väldigt trevlig.
Både huvudrätt, och efterätt..
Vi åt på kalaset, som bara ligger ett stenkast ifrån mig, så de va inte sådär jätte långt att gå. Mycket skönt, då jag hade Maia hemma.

Har bokat tid hos tandläkaren nu iaf, så 15 Mars ska jag dit, o kika på mina tänder, och kolla upp mina visdomständer.
Se vad dem har att säga om den, sen skrapa lite tandsten.. Så man blir fin o fräsch i munnen!


Nästa vecka någon gång ska jag börja med min tatuering oxå, ska bli mycket roligt! Och den kommer bli otroligt fin oxå.

Maia ligger på golvet och leker med en leksak, medans matte är skit tråkig och sitter framför datorn.. Men idag känner jag mig jätte trött.. Egentligen borde jag pallra mitt arlse ner till närmaste mack och köpa alvedon, men jag orkar verkligen inte!
Har skrivit till Ellos idag oxå, och frågat vart mitt paket har tagit vägen, men inget svar än så länge. Samma sak med Eliteladies, men dem LOVADE att mina saker skulle komma nästa vecka. Så jag hoppas verkligen dem gör det.

Egentligen har jag massor av saker att göra här hemma, men jag orkar verkligen inte. Vart har all min ork och vilja tagit vägen?

Måste även köpa mig en kalender, glömmer bort saker hela tiden.. Skit jobbigt!

Nej, nu ska jag busa med ( Mai-louis ) som hon så vackert kallas..
Sen blir det sängen!


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback