Snöstorm





(Mina nya kläder från www.eliteladies.se)




(Gott med marängkakor :D)




Ursch, idag är verkligen inte min dag..
Alldeles för mycket snö för min smak, så jag tog de jätte lugnt hem.. Med tanke på att jag surrade på motorvägen förra vintern, ingenting att rekomendera.

Va nyss och åt med Stalle och Malin, va riktigt gott.. Imorgon är jag ledig, och ska påbörja min 10timmar långa tatuering..
Just nu sitter vi och tittar på ''Highway'' hemma hos mig, mysmys. Bara jag och Malin, tussen är hos dagmatte. Och ska sova där inatt..

Min lilla älskling, saknar verkligen henne när hon inte är hemma. Alldeles för tyst och lungt :( Tycker inte om det.


Idag har jag insett att man ska nog ta livet med en nypa salt.. Man behöver inte ta allting så gravallvarligt, även fast jag har svårt att släppa vissa saker.
Som jag skrev i tidigare inlägg, jag skulle så gärna vilja visa att ''Detta är jag'', men vill heller inte vara någon ''se mig, hör mig'' - person, för de är verkligen inte jag..

Jag hoppas en dag att mina hjärnspöken bara kan försvinna, och lämna mig ifred.. Vill bara kunna fungera lika normalt som alla andra, tänka normala tankar, och bara få vara normal.
Risken är att jag är glad i några dagar nu, och sen har jag mått alldeles för bra, och då straffar mina ''hjärnspöken'' mig.. Vill inte ha det så, vill bara kunna få vara glad.

Jag har aldrig tänkt på att ta livet, skulle heller aldrig vilja det. Min familj och mina vänner betyder alldeles för mycket för det, och jag har så mycket kvar att ge än att bara lämna jordelivet..
Även fast jag kanske inte vill skaffa barn och bilda familj på det viset så kan man fungera på ett helt normalt sätt.
Som jag sa förut, jag har Maia, hon räcker gott och väl.. Man ska aldrig skildra en hund med ett barn, men hon är som mitt barn..
Hon fungerar på samma sätt, och jag ger henne den kärlek hon behöver, och hon ger mig obegränsat tillbaka..

Maias dagmatte bakade maränger igår,och jag fick några idag.. Dock hann jag bara fota en av dem, för dem andra slukade jag och Malin i ett naffs! Supergoda var dem.. Tror jag ska hyra Emely som min egen köksa här, hon kommer göda mig med bakelser! Haha..
Emely och Erica, små änglar..




Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback