Vinter


(Ibland är de så mycket mer, än vad man egentligen tror..)



Alldeles för mycket vinter utanför fönstret för min smak, gillar det inte alls.

Just nu har jag en hund som är betydligt mycket piggare än vad jag är, men det har ju sina anledningar..
Hon sover ju bara hela dagarna när hon är hos dagmatte, så då har hon ju all energi när hon kommer hem! Toka..
Kläderna från www.eliteladies.se har kommit, dock har jag inte hunnit hämta ut dem än, då posten stänger klockan 22.00

Har varit på sista VBC idag, grattis till den som vann hela cupen! *HurraHurra*
Jag har egentligen massor som jag skulle vilja skriva, men vill inte känna mig som värsta neggo människan!

Maias dagmatte har bakat maränger, ska se om jag kan smussla med mig någon hem, ta något kort o kasta upp i bloggen.. Hon är sjukt duktig på att baka! Gott blir det.. Mums..


Ibland saknar man gamla tider, jätte mycket.. Man vill bara att allting ska vara som dem alltid har varit..
Saknar folk, o gamla tider.. Men man kan inte göra så mycket.. Bara försöka leva livet som det kommer.

Livet har börjat på ny kula, och jag försöker verkligen ta en dag i taget.. Ibland är de inte lätt, men de är bara försöka andas lugnt så ska det nog gå bra.
Bara jag som kan ändra mig, och ingen annan..
Hoppas bara folk orkar stanna kvar, o se vem jag egentligen är bakom den stenhårda fasaden..

Bakom gallret sitter en väldigt ensam och osäker liten tjej.. Som bara väntar på att någon ska se, vem hon egentligen är!
Det är så många gånger jag inte vågar visa vem jag är, inte vågar tala om för folk att '' Hej, de här är jag ''.

Många har kommit, men ungefär lika många har gått igen.. De tar, de gör ont.. Hur läker man såna sår? Hur tar man tag i livet igen?
Många minor går man på i livet, men många gånger försöker man bara blicka framåt.. O se ljuspunkterna..
Jag har min ljus-punkt.. Det är min Maia, de är mitt allt.. Utan henne skulle dagarna stå still, jag skulle inte orka ta tag i dagarna överhuvudtaget..

Nu ska jag lägga mig ner o sova! nattinatt


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback