Goda nyheter?(!)

Ibland blir man leds, leds på folk som försöker utnyttja en till deras egen fördel.. O vad får man tillbaka, knappt ett tack!

NEJ VET DU VAD


Rätt tröttsamt, o så försöker man inte bry sig.. Enkelt?
Idag har det väl varit både goda och dåliga nyheter..
Sitter här i min ensamhet och lyssnar på Nomy - You better stay young baby.

Rätt bra låt, med dåligt budskap, men han har ju nästan rätt iaf..
Idag har jag inte sådär jättemycket tankar som far, en del. Men rätt lindrigt eftersom jag har Jennie att prata med just nu..
Hade tänkt mig att inte vara uppe till 02.30 idag, fast vi får väl se hur bra jag lyckas med det..

Första dagen på arbetet idag, känns i ryggen kan jag säga.. Men det är bara bita ihop och se glad ut!

Maia sover sedan flera timmar tillbaka, och är inte alls pigg på att jag kommer väcka henne snart och låta henne gå ut och kissa för sista gången...

Plus att idag gjorde jag världens tabbe! ( Inte min dag )..

1. Skulle laga mat, det vart nudlar.. Då tar jag min bunke och ställer den på varma plattan ( Lyckad?! )
2. Maia satte sig fint vid dörren och ville att jag skulle ta ut henne så hon fick göra nummer 2, och eftersom nudlarna precis hade börjat koka så ville jag inte lämna plattan.. Hon vart irriterad och bajsade i mattes rum istället ( Rätt åt mig, måste lära mig lyssna mera )!

Näe, dra täcket över huvudet och hoppas på att morgondagen blir bättre..

Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback