Längtar till vår!








Fick hem mina vårskor idag! Tror ni jag längtar något till våren eller :)?


Idag har det varit en jätte tung dag, inte nog med att jag har tandvärk! Aj aj aj, så har jag allmänt bara varit instängt i tankarna.. Brukar aldrig vara det när jag är runt människor, men idag så vart det helt enkelt för mycket.
Är nog absolut inte den roligaste människan att umgås med idag, säger inte så mycket. Och när jag väl säger ngt gnäller jag bara om min förbannade visdomstand.

Jag vet knappt vad som är upp och ner längre, vet bara att det inte får fortsätta såhär längre.
Det är tur att man har dem människorna man har runt omkring sig, fast jag kanske i många lägen inte är den bästa.
Har setat och kollat igenom gamla bilder och lyssna igenom gammal musik idag som väcker tankar och minnen jag trodde försvunnit sedan länge.. Vill bara sätta mig i ett hörn och gråta för att saker o ting ska försvinna.
Men man måste nog inse sina problem för att kunna bli starkare.
Eller vad tror ni?

Nu ser vi fram emot våren, och nya tag!

2011, visa mig att detta är mitt år! <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback