Svårt att veta..





''Jag finns här igenom allt baby <3''
''Upp och ner är lika långt, men inte lika lätt!''

Vad ska man göra när man känner sig så totalt hjälplös?

Jag står vid sidan av, och får bara titta på.. Jag kan ingenting göra, mer än att finnas där.. Jag hör hur du gråter, det skär i hela mig.. Att du inte får träffa dina barn, att du inte vet vad du har för rättigheter.. Att du ska få ringa runt till massa myndigheter för att få reda på vad du har för rättigheter om dina barn.. Dina egna barn, ditt eget kött och blod..
Jag tycker så otroligt synd om dig, och att jag inte kan göra något.. Gör mig så ont..

Jag får stå här vid sidan av, och bara titta på.. Titta på när du får slåss, slåss för ditt liv och dina rättigheter.. Jag hör hur du gråter på nätterna, och försöker verka stark framför mig, när du egentligen inte är så stark som du vill påstå.. Älskling, tro mig! Jag finns här..


Du måste bara våga att släppa in mig, du måste våga att lita på mig.. Jag lämnar inte dig, vi går igenom detta tillsammans.. Jag vet att jag står hjälplös i detta, men det MINSTA jag kan göra är att faktiskt stå vid din sida, och lyssna på dig.. Ge dig råd, och bara finnas där.. Tala om för dig hur mycket du betyder för mig, och hur stark jag tycker du är.. Se saker och ting posetivt när du bara ser motgångar.. För älskling, tro mig... Jag ska göra allt i min makt för att det ska bli bra, jag ska göra allt i min makt för att du ska må bra.. Du ska må bra, du ska vara glad.. Se posetivt på livet, det är du värld..


Du är värld så mycket mer, än att somna med rödsprängda ögon och tårar på kinden, och att vakna likadan.. Du är värld såå mycket mera älskling!



Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback