Länge sedan

Det var ett tag sen jag skrev här, men de kan vara för att jag har haft så otroligt mycket annat att tänka på.

Många läkar-besök har det blivit iaf.. För mina händer, jag gjorde illa mitt lillfinger så det är helt snett nu, och sen det stora problemet som har funnits där hela tiden.. Min mage, förhoppningsvis hittar dem något denna gången, och inte bara lägger det på hyllan.. För snart orkar jag verkligen inte kämpa för den där jävla magen, känns som att det iaf inte blir bättre.

Läkaren tror inte det har något med gluten att göra, utan att det är ifrån min gallstensoperation, och att det läcker ut gallsyra imagen som gör något med magsäcken.
Jag vet inte riktigt vad han snackade om, men jag ska iaf börja äta något gallpulver som plockar upp gallsyrorna i magen för se om det är de det handlar om.

Jag ska även göra mig av med min Iphone, kommer kännas tomt utan den lilla rackaren.. Men har två HTC istället :-)

Har även fått otroligt bra kontakt med Linda igen, vilket är skönt.. Saknat den lilla skitungen.. Hehe ..


Har inte så mycket mera att tillägga just nu, inte mer än att jag har ont i magen :-(



Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! Oh ja!!



Haha, ska du och Robert byta telefon nu eller ??

2011-06-15 @ 18:06:44
URL: http://lindagusen.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback