Bus<3


Lova att du inte har glömt bort oss? <3



Vi hade världens bästa kompisrelation till varandra, sån som en kille o tjej kan ha ibland.
Det handlade inte om sex, ingenting.. Utan de var bara ren skär vänskap..
Vi hördes lite då och då, du kunde bara spontanringa för att höra hur det var med mig, så som en vän gör.
Du ringde inte för att du ville ha delar, eller jo ibland. Men inte jämt. Du ringde oftast bara för att höra hur de var med mig.
De va så underbart att ha dig här på kvällarna, bara ligga där och ha någon som höll om en, som inte ville ngt annat än att bara hålla om en..
Finnas till hands och vilja hitta på saker..

Sen hände något, jag vet inte vad, du kanske vart upptagen, fick för mycket att göra..
Du försvann, du slutade svara på mina SMS, du slutade svara när jag ringde.

Varför?
Vad hände egentligen? Antagligen var det så att jag vart den jag alltid brukar bli, för på, för efterhängsen, för krävande helt enkelt.. Utgav mig för att vilja någonting helt annat än vad jag visade..


Jag saknar dig min bus, och inte bara jag, utan Maia också..




Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback