Maia <3




Många undrar säkert vad som har hänt, och jag vet att många som läser min blogg även läser min Facebook.

Igår tog jag det stora men även mycket jobbiga beslutet att sälja min bästa vän, min själsvän mitt allt.. Hon som stått vid min sida genom min utredning, genom min separation med Fredrik.

Min älskade Maia.

Alla känslor som bubblar i kroppen är obeskrivliga, och igår hade jag panik.. Paniken spred sig ännu mera i kroppen då jag insåg att jag måste packa alla hennes saker imorgon bitti innan jag åker till jobbet.
Imorse packade jag alla hennes saker, har säkert glömt hälften.


Maia är världens största energi-knippe med världens största hjärta.. Vill man ha sig en daglig dos av energi är hon verkligen den rätta hunden att umgås med..

Jag velade igår mellan att antingen söva ner henne föralltid eller sälja henne till en familj som kan ge den kärlek och omsorg som hon faktiskt behöver..

Maia lider av ett navelbråck som när som helst kan spricka upp, och hon börjar få komplikationer med luftvägarna vilket gör sig påminnt ibland när hon har svårt att äta mat eller andas.
Hon behöver någon som kan ge den omsorg som hon behöver och tid som behövs läggas ner på henne

Därför har jag valt att sälja henne till den personen som står henne närmast och det är hennes dagmatte.
Beslutet är något jag själv har tagit, och jag behöver inte höra att jag är dum som köpte henne från början.
För jag ångrar inte en sekund att jag åkte ner och vart förälskad.


Min älskade tuss, du betyder allt för mig!


Kommentarer
Postat av: Carro

Usch, det måste ha vart ett väldigt svårt beslut. Jag beundrar dig som lät bli att vara självisk utan istället tänkte på din fina lilla tös. Hon är väldigt fin, lilla Maia!

2011-08-28 @ 07:32:39
URL: http://carrox.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback