Gränby Centrum

Idag var vi i Gränby Centrum jag mamma och lillasyster Anna.. Vi skulle handla en present åt våran kusin Elin som fyllde i Fredags egentligen, men ska firas nästa lördag..
Så vi for in på BR-leksaker och kikade runt lite efter något lämpligt för den lilla damen.. Men ingenting hittades, så vi handlade ett presentkort istället så får hon köpa vad hon vill, det tycker jag är mycket smidigare än att köpa massa onödiga leksaker som endå inte kommer komma till användning..

Sen passade jag på att skämma bort min pojkvän litegranna med nya kalsonger och ett par nya långkalsonger eftersom han är så fryssen min lilla pojkstackare.. Hamnade även inne på Lindex en vända, farligt farligt.. For direkt ner till bebisavdelningen och insåg snabbt att jag har så mycket kläder nu att jag knappt vet vart jag ska göra av allting.. Dock kommer alla kläder att behövas, men jag måste nog skaffa en större garderob till våra flickor ;-P..

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, Barnkläder är en DROG!

Nästa vecka är det dags för BM besök igen, lyssna på lite hjärtljud och kolla prover ect.. Prata lite om föräldrargrupper och sådär, men jag funderar på att strunta i det.. Det är så mycket annat som görs hela dagarna, sen har jag ingen ork till att sitta och vara social hela tiden heller.
Sen ska jag vara social med människor som ska ha barn i Januari lixom, visst att mina barn kommer plockas ut tidigare, men det här är mammmor som får fullgångna barn i Januari, vad har jag att komma med där? 3 Prematurbarn, njaeee! Kände att jag vart lite offside där en aning ..

Jag har insett att jag skämmer bort min karl och mina barn med kläder alldeles för mycket, mer än vad jag skämmer bort mig själv, fast just nu är det inte så roligt att handla kläder till mig själv.. Utan det är mycket roligare att handla till alla andra. Man kan ju hoppas att min karl börjar skämma bort mig lite snart, mer än med kärlek ;-).


Annars lever livet på ganska bra här hemma, Det börjar vankas December snart, så julklappar ska börja inhandlas.. Men jag vet redan vad jag ska köpa till Robert, och det får det bli.. Dock kan jag inte skriva det här, för jag vet att han brukar vara in här och läsa lite då och då, så då skulle det ju lixom inte bli någon överasskning..

Men sen vet vi ju heller inte hur julen kommer att firas, men förhoppningsvis blir det som vanligt hemma med familjen :-)

Nu ska jag ta mina barn och gå och göra någon nytta, min karl hamnade ute i badtunnan med min far.. Och där lär han väl sitta ett tag! :-)


Kommentarer
Postat av: Anja - 18 år & mamma till Sabina!

Varför ska dom plockas ut tidigare? ;p

2011-11-19 @ 23:51:44
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: Anna

Visst är det!

Jo det finns på lifstone men det kostar typ 2tusen per berlock :/

2011-11-20 @ 08:16:23
URL: http://minbebis.com/blogg/annatengelin/
Postat av: Anja - 18 år & mamma till Sabina!

SV: Hm, varför är det så? ;o

2011-11-20 @ 12:33:38
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: Jessica Johansson från för tidigt född gruppen

Anja, är inte det rätt självklart livmodern är till för att bära en bebis...

Emma har 3 bebisar i magen, det kommer att bli för trångt för dem så de kommer inte kunna fortsätta att växa därför kommer de komma tidigare

MVH Jessica

2011-11-20 @ 12:55:02
Postat av: Emma - Mamma till Alicia & gravid med Mini ♥

Nämen bor du i Uppsala? :D

Vi bor 5 mil utanför ;) Men jag jobbar i stan :D



kram

2011-11-22 @ 21:29:41
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback