Hahaha,Hohoho

Idag har vi fått massor gjort, likt alla andra dagar när jag och mamma sätter igång är det fart och fläng.
Först åkte vi in till Enköping påjakt efter broderingsgrejer.. Men, det gick sådär kan jag ju säga. Istället för att köpa broderingsgrejer köpte jag en nappburk åt flickorna, ska köpa 2 till sen så dem har en varsin. Men jag börjar med en nu i början :-)

Sedan va vi upp på Lindex och köpte present åt lilla Lilly, sedan for vi raskt upp till bergvreten och hälsade på Jennie och Lilly.. Sååå liten bebis, och jag fick hålla den lilla lilla bebisen.. Helt otroligt att jag ska få 3 egna sånadär snart.. Förhoppningsvis över 1000g iaf, men man vet aldrig.. Mamma tror att dem kommer kika ut redan i december, läskigt läskigt..

Sedan handlade vi mat, så vi får mat i magen.. Så det blir falukorv i ugn idag för omväxling förnöjer säger dem.. Haha..

Sedan i ilfart hem och satte igång och började städa, för imorgon är en viktig dag.. Får hoppas att det går bra bara..
Kan tyvärr inte skriva ut här vad det handlar om, då det är alldeles för personligt, men jag tror nog att det ska gå bra :-) Vi tummar på det iaf..

Om en liten stund skulle Malin dyka in ett litet tag för att säga hej, annars ska jag nog bara ta det lugnt ikväll.. Har städat helat vårat rum idag, och städat undan massa skit som bara legat, och gjort ordning i hyllorna så har jag stuvat in massa saker där, så nu börjar det se någerlunda ut här inne hos oss iaf.. Sedan har jag vikt tvätt och lagt in i våra garderober, så nu har både jag och Robert kläder igen.. Härligt härligt.. Men vi är en rätt stor familj, så tvättmaskinen går varm här hemma kan jag säga, hade varit jobbigt om man var tvungen att handtvätta allt, eller gå till tvättstugan varje gång, vi hade gått under kan jag lova ;-)




Den här köpte jag åt flickorna idag, den är köpt på http://www.e-city.se/web/ecce-femina/
Dem har en egen facebook-sida också ifall ni vill gå in och kika: Ecce Femina
Heter dem där :-)


Kommentarer
Postat av: Mathilda - mamma till Amelia

vilken häftig burk/kruka, eller vad jag ska kalla den! vad kosta den? =) man kanske ska kika in på butiken nästa gång manär i Enköping, för det var väl där den fanns? =)

2011-11-23 @ 12:14:55
URL: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se
Postat av: Josefin - Melwins mamma

sån har melle! :) finns lampa och spargris i samma serie. :) AS snygg :D

2011-11-25 @ 01:31:34
URL: http://melwinojag.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback