Mysdag <3

Idag har vi haft en riktigt mysdag.. Vid 11 åkte jag och hämtade min kusin inne i Enköping, och så kom hon hit med en väldans massa saker.. Massa kläder ifrån Anette och Alexander, och även tre presenter till våra flickor.. Dem fick tre stycken små nallar.. Jätte söta, så det är en nalle till varje bebis.. Väldigt mycket presenter blir det till flickorna, men det är bara roligt :-)..

Mamma har även tvättat och städat idag, så duktig hon är min lilla mamma.. Det känns som att hon inte gör annat..

Sen har jag och Emelie bara legat i sängen och inte gjort speciellt mycket, vi har bara myst och snackat en jävla massa skit..
Har dock haft ont i ryggen idag, väldigt ont... Och får ont i revbenen när jag ligger ner för mycket, så det är bara upp och gå lite granna..
Har även snyftat till Lejonkungen idag, haha skulle kunna titta sönder den filmen.. Jag älskar disney filmer.. Jag spolar cartoonetwork totalt.. haha

Nu ska jag fortsätta att bara ligga här och mysa i sängen, och vänta på min karl som har varit i Tönnebro och är påväg hem igen :-)



Här är nallarna som flickorna fick av min kusin och min moster <3


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilka söta mjukisar :)

2011-11-07 @ 23:20:42
URL: http://dolphin.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback