Oväntat besök & städning

Idag har mamma städat massor i hela huset, och min karl och min far har tagit tag med alla våra möbler och saker som har stått på pappas lastbil, så nu har vi ÄNTLIGEN fått upp tv;n.. Så nu kan man mysa ner sig i sitt rum med levande ljus och titta på en bra film tillsammans med sin älskade igen! Helt underbart, vi är ju inte 100% ensamma, men vi kan fortfarande gå undan och vara just ensamma.. Och det känns faktiskt jätte bra, sen börjar det bli lite mera 'hemtrevligt' här också! Fått upp lite tavlor på väggarna och ramat in våra små älsklingar och satt upp på väggen ect.. Så nu trivs både han och jag :-)

Idag fick jag lite oväntat besök, min kusin Malin och hennes sambo och barn kom upp och våldgästade oss idag på eftermiddagen .. Dem hade även med sig en present till våra små flickor där inne, dem fick en varsin klänning och en varsin pyamas.. Dock lite stora storlekar, men jag hoppas våra små knubbisar ska växa iaf, och inte fortsätta vara så små..


Idag har dem varit rätt så lugna där inne, men man ser mera rörelser på magen nu än vad man gjorde innan.. På Onsdag är det dags för BM igen, och även då är det dags för att gå in i en ny vecka.. :-), vart tar veckorna vägen egentligen?

Ursch, rätt skrämmande vad fort det går egentligen..

Ne, ligga här i rummet, och njuta av tystnaden.. Imorgon lät det som att jag skulle få främmande igen :-), spännande spännande..




Våra flickor fick kläder ifrån Malin :-) 3 av varje.. Jätte söta..


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback