v24+0


V24+0


Redan vandrat in i v24+0=v25.. Vart tar veckorna vägen? Och vem styr kontrollen där man kan trycka på paus?
Vem bestämmer hur fort tiden ska gå? Och varför kan man inte styra över sånt själv, så man hinner ikapp världen?

Jag har svårt att sitta still och ta det lungt, även fast jag borde och har ordination vila både ifrån SPECCMVC och Förlossningen.. Men varför ska det vara så roligt att göra allting man inte får? Och tråkigt att göra allting man får?
Hade det varit för 1år sedan och jag hade jobbat så hade det varit mycket roligare att ligga i sängen och vila, och bara ta det lugnt, men nu får jag ju göra det hela dagarna.. Knepigt det där.

Igår var det TUL och SPECCMVC igen..
Ingenting nytt egentligen, mer än att flickorna har växt på sig rejält.. Såg i Roberts ögon hur stolt han var över att hans flickor växer så det knakar..

Det knepigaste av allt jag kan tycka är att dem inte vill sätta vårat tillfälliga snittdatum ännu, dem hoppas på att jag kommer gå till v37, för dem vill komma så nära som möjligt för det normala förlossningsdatumet.. Men jag får höra så många olika vertioner hela tiden, så jag orkar faktiskt inte bry mig längre.. Dem kommer när dem kommer, och dem kommer aldrig komma en 'bra' tidpunkt iaf, så varför bry sig? Desto längre dem vill stanna där inne, desto bättre är det för dem.

Idag är det exakt 26 dagar kvar tills jag fyller år, såå.. Vad hade ni alla tänkt att ge mig? ;-)
Nej, det blir ingen födelsedag iår.. Jag hoppar den tror jag.. Orkar inte fylla år längre, ni kan få säga grattis, men jag vill inte bli äldre..
På lördag natt åker min älskade till Norge för att jobba.. 3 hela veckor ska jag vara utan honom.. och det känns nästan som att jag saknar honom redan, innan han ens har åkt.. Kommer bli en tuff period, men jag vet att han kommer hem om det skulle hända något..

Han lämnar aldrig min sida ! <3 Är otroligt glad att jag har hittat världens bästa sambo/pojkvän/ Blivande fästman?/ världens underbaraste pappa till våra barn! <3, Jag kan helt enkelt inte vara lyckligare..



Jag måste även få tipsa om en blogg, ifall du vill ha inspiration till att baka något, recept eller börja med tårtdekorering, eller helt enkelt bara vill läsa om en vanlig vardag en helt underbar tjej att läsa om:

http://mammahjarta.blogg.se/




 

 


Kommentarer
Postat av: Kusiiiiiiiiiiiiiin

ett rejält kokt med stryk ska du få!

2011-11-30 @ 16:08:36
Postat av: Malin Westman

Grattis :) Det är inte så långt kvar innan du får träffa dina små söta bebisar....^^

2011-12-06 @ 16:54:09
URL: http://malinwestman.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback