Lämnat ifrån mig första nyckeln

Nu har jag äntligen lämnat ifrån mig en av nycklarna till den nya hyresgästen.. Men en av nycklarna sparade jag eftersom att min post fortfarande går till lägenheten, och inte blir ändrad för än den 31/10.. Va sjukt det känns att säga, det känns fel men ändå bra på något sätt att flytta hem igen.. Jag har bott hemmifrån i 5år, och nu flyttar jag hem igen..

Som sagt, känns fel, men ändå så otroligt bra..

Så jag och mamma var och städade det sista i lägenheten igår, så nu är det rent och fint där.. Frysen är avfrostad, kylen är städad och fixad.. Alla rummen är dammsugade, dock behövde vi inte skura sa hon eftersom hon ändå kommer klampa in med skor och dylikt när hon flyttar in alla sina saker.. Så det kändes skönt.. Hon var upp och kollade på lägenheten igår igen, och hon längtar redan tills hon får börja flytta in.. För mig får hon göra det när som, så länge jag får komma dit och norpa min post så är det lugnt :-)..

Men jag tror det känns bra för henne också.. Hon såg lycklig ut iaf.. och det känns bra för mig, för det är en otroligt söt lägenhet..

I Tisdags var vi på UL och till SPECMVC också. Allting ser fortfarande jätte bra ut, och bebisarna växer på som dem ska.. Alla organ ligger på rätt plats och även hjärnhalvorna ser otroligt fina ut.. Det lugnade mitt hjärta.. Fick lite vikter på dem, och den tyngsta väger 173g och dem andra låg mellan 168-170g.. Inga tungviktare här inte.. Men det känns bra att dem växer, och att dem växer så bra i takt..
Dem flyttade även tillbaka mig några dagar, jäkla hoppande överallt.. Men idag är jag i v18+1=v19.. Så nu ska alla datum och siffror stämma efter mycket om och men .. Haha.


Efter jag och mamma hade varit och städat klart lägenheten igår så åkte vi runt och letade present åt min lillasyster som fyller 9år den 1/11.. Lättare sagt än gjort måste jag säga, och eftersom jag inte vet om hon kikar in här så kan jag tyvärr inte avslöja vad vi ska köpa åt henne heller.. Haha ..

Men iallafall, medans vi sprang ut och in i butiker så hittade jag massa smått och gott.. Delvis nya underkläder till mig själv, det börjar bli trångt med mina egna underkläder, och sting är ingenting att ens tänka på.. Något mera obekvämare får man leta efter.. Sen hittade jag lite prematurkläder till bebisarna, vilket kan vara bra att ha, eftersom vi inte vet när dem kommer.. Så vi är väl förberädda..

Sedan hittade jag overaller till bebisarna, efter mycket om och men så har jag äntligen hittat overaller.. Det kändes så skönt.. För jag vill inte springa och leta efter overaller sen när säsongen är över, och även fast dem kommer på senvinter/tidig vår.. Så vill jag ändå vara förberädd på att det kommer vara kallt.. :-)

Slänger upp en bild på overallerna och prematurkläderna när jag kommer hem, för nu ska vi fara och fortsätta vårat letande efter en födelsedagspresent :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Mysigt med ultraljud :)

2011-10-20 @ 20:52:53
URL: http://dolphin.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback