Rännande

Ibland känns det som att man inte gör annat än att ränna runt på stan och försöka komma på vad man behöver, vad man ska äta, vad behöver handlas ect ect..
Mamma och jag har nog varit runt överallt idag, och köpt kartonger till lägenheten, leksakslåda till Aaron och Alvar ( För er som inte vet är det Roberts två andra barn ifrån ett tidigare förhållande )... En jättesöt leksakslåda måste jag tillägga, det är ett 'tåg' .. Den har hjul, så man kan rulla den.. Man behöver inte lyfta runt den..

Vi har varit och handlat nödprovianter som behövs här hemma.. Och lite annat smått och gott har vi hunnit med..

Vi mötte även på mammas gamla klasskamrat ifrån lågskolan.. Det är oerhört trevligt att stanna och prata med folk som faktiskt vågar fråga mig om graviditeten, än att dem bara står vid sidan av och viskar.. Det är nästan värre än att folk kommer med 'dumma' frågor..

Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket annat idag.. Legat och drömt om hur jag ska inreda det nya rummet.. Eller inreda Aaron och Alvars och mina och Roberts gemensamma barns rum.. Vill göra så otroligt mycket för allihopa.. Längtar tills vi kan flytta till eget, typ ett hus med en stor trädgård så man kan ha pool och gungställning och sandlåda och massa annat roligt för barnen.. Ååh, jag kan ligga och dagdrömma en hel dag om hur jag skulle vilja inreda vårat hus, och ha massa mysiga middagar och massa annat roligt.. Men jag antar att det kommer..

På torsdag ska vi upp till lägenheten igen och fortsätta flyttstäda, kontraktet skrivs äntligen på Torsdag, och den 1/11 blir jag ÄNTLIGEN av med lägenheten.. Känns så skönt att kunna börja tänka på allting annat nu.. Så nu är det allt små lull som ska göras, typ adressändring, säga upp elen, säga upp Comhem ect.. Mycket, men oj vad man spar pengar på det..

Ibland undrar jag om ni som läser har några frågor? Ni får jätte gärna ställa dem, eller maila mig privat om ni vill :-)

Mail: [email protected]



Mycket praktisk låda, som ett litet tåg ungefär.. Har 6st hjul och ett lock.. Köpt på ÖB för 129:-
Tyckte jag var helt prisvärt för barnen att ha leksaker i :-) Dessutom var den otroligt söt..


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Min son Jonah har en sån där, och den är hur bra som helst.. Han drar leksaker över hela lägenheten, så den där lådan har jag i vardagsrummet så får han ha lite leksaker här också :P

2011-10-11 @ 20:45:40
URL: http://dolphin.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback