Städa städa

Urschane mig.. Även fast jag inte gör så mycket, plockar kläder och tvätt så känns det som att man inte kommer någon vart i lägenheten.. Nu har vi byggt in oss totalt med massa kartonger och saker i lägenheten så att nu kan vi inte göra så mycket, men både kök och badrum och det har jag min mor och min kära kusin Emelie att tacka för.. Jag själv gör inte så mycket mer än att sitta ivägen känns det som.. Haha

Idag skrevs kontraktet över, och det känns otroligt skönt.. Så från och med 1/11 så är inte lägenheten min längre.. Så nu måste lite samtal ringas och sådär.. Sen är jag fitforfight! Haha.. Hon tjejen som ska flytta in i lägenheten älskade den, och den var 'större än vad hon trodde'.. Haha kunde man verkligen inte tro att hon hade målat upp sig en bild av en skokartong..
Så kan det vara ibland :-)

I helgen så blir det väl antagligen att tömma lägenheten på saker och möbler för att kunna fortsätta städandet där uppe.. Så vi blir klara någon gång.. Men man börjar se ett ljus i tunneln iaf, och det känns skönt.. Även fast jag kör slut på alla jag känner just nu, så är jag otroligt glad för att slippa betala hyran för november eftersom jag inte vet när jag får pengar ifrån FK.. Verkar ta en väldans tid.. Måste ringa och prata med dem också tror jag ..

Igår va världens bästa brorsdotter här hela dagen! Så jag fick mysa massor.. Hon somnade i min famn när vi låg och tittade på tv.. Fasters bäääbis! :-D <3




En aningen kaosartat i lägenheten.. Skönt att man slipper bo i de där kaoset!


Fasters bääbis <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback