Tiden går

Tiden går ohyggligt fort, och ibland känns det som att man inte riktigt hinner med det man ska hinna med.. Imorgon bär det av till Barnmorskan för att ta lite prover för att kolla att allting ser bra ut, sedan den 18 ska vi till bara för RUL och sedan även upp på SPECmödravården för att ta ytterligare prover för att se så ingenting är förändrat..

Har gått in i en ny vecka, så nu ligger vi på v17+1.. Vart tar tiden vägen någonstans? Från och med den 1 november har jag inte heller lägenheten kvar, vilket känns skönt.. Så jag och mamma har börjat flyttstäda den, köket är i stort sätt nästan klart, och Robert ska börja frakta hit dem första lådorna för att man sedan inte ska bygga in sig i en jävla massa lådor istället.. Det känns tungt att inte kunna hjälpa till så mycket som jag faktiskt vill.. Men jag är med på ett litet hörn iaf, för att jag är så fruktansvärt envis säger mamma .. Haha.. Men jag lovar jag vilar imellan varven oxå..

Idag har vi rensat upp i lillebrors gamla garderob och packat ner allting i lådor så det står snyggt och prydligt där inne, även ute på altanen har vi rensat upp för att få plats med dem första lådorna som kommer ifrån lägenheten.. Sen ska ju faktiskt inte alla möbler ställas undan, utan lite ska vi använda också.

Veckorna springer iväg och det känns som att jag inte hinner med.. Skulle vilja göra en million saker innan det är dags.. Men hur ska jag hinna? Tur att jag kan lägga över lite ansvar på andra människor också, men det känns svårt.. Jätte svårt att göra det, för jag vill veta att det görs på 'rätt' sätt också, även fast jag vet att alla sätt är bra utom dem dåliga.. Antar att det är så när man inte kan ha för många bollar i luften, då måste man dela med sig.. Även fast det är svårt.. Men när jag väl är uppe i varv så yr jag omkring som en virvelvind.. Ha ha .




V17+1


Kommentarer
Postat av: nathalie

Vilken härlig blogg, här skall jag kika in oftare!!! kika gärna in min o släng iväg en kommentar vettja!;)kram

2011-10-09 @ 16:13:42
URL: http://kstew.devote.se
Postat av: nathalie

Ja det är jag som tar korten själv, tack så jätte mycket fina du! glad jag blir av din kommentar!:) ha en super bra måndag! kramis!:)

2011-10-10 @ 13:06:52
URL: http://kstew.devote.se
Postat av: Ellie

Åh! Det är så spännande att följa din blogg!

Vilken underbar känsla det måste vara att ha tre stycken mirakel i magen!

2011-10-10 @ 18:53:58
URL: http://januarimirakel.blogspot.com


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback