Fefferoni

Jag är beroende av fefferoni och coca cola på glasflaska.. Jag blir ett hormonmoster annars.. Ha ha, coca cola på burk eller plastflaska går inte.. De smakar blä.. Vet inte varför, men de smakar blä..

Går in i v13+0 idag.. Så dvs att jag är i v14.. Känns konstigt, veckorna bara rinner iväg.. Och jag känner av dem små monstrerna mer och mer.. Framförallt på nätterna, jag känner att dem kommer göra mitt liv till ett helvete på nätterna.. Ha ha..

Älskade små barn, låt mamma sova på nätterna, hon blir så tjurig på dagarna annars..

Vad händer annars idag då? Jo.. Robert är här... Min älskade pojkvän, dock fryser han o sover mest.. Men han är här, och de känns skönt <3..

Vi ska på bio idag, med mamma Alicia och anna.. Vi ska gå på smurfarna 3d.. de ska bli skit kul.. Har sätt fram emot att se den :-)


Nej, nu är de slut med ordbajsandet..

Kommentarer
Postat av: helen - mamma till Lea och BF jan 2012

Jag har också varit mycket för pfefferoni och jalapenos under graviditeterna men nu är det uteslutet då halsbrännan kommer så fort jag äter för stark mat :) Kul hur cravings kan styra så mycket :)

2011-09-10 @ 21:43:47
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Marika. fitness, amstaff och ung småbarnsförälder

Åh tänk bara på att barna kan få ont i magen av stark mat även när dom är i magen! Grattis till de tre annars :)

2011-10-11 @ 00:07:51
URL: http://marikaviktorsson.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback