v13+2

Det är lite läskigt egentligen hur snabbt tiden går.. Jag har gått 13 fulla veckor och 2 dagar nu, det betyder att jag fortfarande är inne i v14.. Men snart går jag in i v15..

Rörelserna där inne blir allt mer påtagliga och man känner vilken av dem de är som sparkar faktiskt, känns både skönt och läskigt på samma gång.. För vem skulle vilja bli sparkad på innefrån? De är lite synd att de inte är någon annan än jag som känner av dessa ''dunsar''.. Men sen vet man heller aldrig när dem kommer, dem kan komma istortsätt när som helst..

Jag och mamma har kommit på två vakenrutiner för dem små där inne.. Ena är vid halv 8 på kvällen ungefär och den andra är strax innan 11 på kvällen.. På dagarna är de svårare då man hela tiden rör sig och försöker vara aktiv, på kvällarna sätter man sig ner och försöker slappna av mera, och då känner man av dessa små kickar som kommer..

Det va som Jennie sa, vänta bara tills dem blir lite större o starkare i ben och armar, du kommer ha invärtes blåmärken.. Haha, ja jag är lite rädd för det..
Det är sjukt att man faktiskt kan älska något som inte ens är här än.. Fast vissa dagar tycker jag inte alls om att vara gravid, känner mig så otroligt låst ibland här ute på landet! Men men, de hör väl till antar jag ..




V13+1


Kommentarer
Postat av: helen - mamma till Lea och BF jan 2012

Kul med en magbild, söt liten kula du redan fått :)

2011-09-12 @ 10:58:13
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Josefin - Melwins mamma

haha stor och stor vet ja inte. :) 1,20 :) men har man sovit med en som tar upp all plats du kan tänka dig, så blev sängen ovanligt stor sedan. :)

2011-09-12 @ 11:05:49
URL: http://melwinojag.blogg.se/
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? kram

2011-09-13 @ 10:54:43
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback