Dagen D

Idag är det den dagen som blivit uppskjuten ett par gången, barnen ska vaccineras.. Mår så dåligt när dem ska sätta nålar i mina barn, det var samma sak när vi var på sjukhuset och dem satte infarter eller skulle ta blodprover, då gick jag ut där ifrån..

Idag ska dem även göra ultraljud på lilla Lisas hjärta.. Jag vet att jag säkerligen inte alls behöver vara nervös, och att hon kommer sköta sig utmärkt.. Men det gör så otroligt ont att veta att det kan vara något fel, och det är därför dem ska kolla henne.. Jag har haft konstant ont i magen i nästan två veckor över det här !

Det finns dem som varit och är med om värre saker än det här, men det här är jobbigt för mig..

Min lilla kråkunge, jag vet inte alls vad jag gör eller hur jag kommer att reagera om det är något fel ! Låt denna dag vara med oss <3


Kommentarer
Postat av: Linda!

Håller både tummar och tår att de inte är något på söta Lisas hjärta..

Vet hur jag mådde när dom börja prata om att operera fontanellen på killarna.. Kunde varken sova eller slappna av förens vi vart på återbesök.

Kram

2012-04-10 @ 08:45:19
URL: http://lsomilinda.bloggplatsen.se
Postat av: Mariah

Så söt! Vart har du hittat den fina tröjan?

2012-04-10 @ 22:10:19
URL: http://maravilloso.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback