Middagsdags


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mkt äter flickorna per mål?

2012-04-17 @ 15:59:27
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Haha, åh vilken charmig bild :D

2012-04-17 @ 23:30:50
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Måste bara säga att jag är så imponerad utav dig, när min vardag känns tuff (med ett barn) går jag in här och läser lite om er och blir alldeles varm inombords. man får offra och ge mycket men får så otroligt mycket tillbaka. det finns så mkt kärlek till ett barn och tänk så mycket det då finns till tre :)

hos mig har du en trogen läsare :)

keep up the good work !! du är awesome! :)

/Pernilla

2012-04-18 @ 00:17:46
Postat av: Mimmy Nilsson

Åh, måste bara få säga, vad underbart foto, och SÅ SÖTA!

Du är såå stark, och en underbar mamma, jag känner inte dig, men vill lära känna dig..





Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback