Remiss

Har helt totalt glömt bort att skriva om när vi var på ögon, och det ber jag alldeles om ursäkt för !

Alla 3 gick igenom med ögonen och behöver inte komma tillbaka föränn dem är 2.5år gamla :-), dock låg Lisa på gränsen till ROP.. Men, jag hajjade inte riktigt vad läkaren menade.. Men eftersom dem andra två inte gjorde det behövdes det inte göra någon uppföljning på Lisa heller..

Dock hittade dem avvikelser på Lilla Lisas hjärta, så vi har blivit remiterrade till en hjärtläkare som ska göra hjärtröken på hennes hjärta och se hur stora avvikelser det är.. Förhoppningsvis är det bara något litet som växerbort med tiden, men man vet aldrig.. Därför är man hellre på den säkra sidan :-)

Vad har hänt annars? Flickorna växer så det knakar.. Otroligt starka i nacken har dem blivit alla 3, och i Lördags vart dem 10 veckor gamla.. Vart tog tiden vägen?!

Men men, jag antar att det ska gå fort, och man inte ska hinna njuta! ;-)

Livet i största allmänhet rullar på rätt bra faktiskt, och jag är väl inne på att vi ska flytta till sommaren :-), vi ska köpa oss en liten parlägenhet och bo i.. Då jag inte vill bo i lägenhet med dem utan vill kunna ha en bakgård där dem kan leka :-), och jag har inte råd att bo i hus.. Så antingen ett radhus eller en parlägenhet :-).. Det visar sig vad det blir.. Men det är vårat nästa steg iaf!

Sist dem vägdes vägde dem:

Lisa: 3400g 49cm
Lova: 2700g 47cm
Louise: 2700g 48cm


Nu ska jag fortsätta ägna min tid åt egentiden eftersom tjejerna sover! :-)





Tänk, det där va absolut inte igår.. Haha vilken badboll :-P


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback