Svar på kommentar

Jag blir rättad minst 50ggr om dagen, men det spelar ingen roll hur ofta folk påpekar vad som är vad tyvärr, jag lider av dyselexi, och har jätte svårt att skilja på vissa saker.. Det är jätte jobbigt för andra människor att jag skriver fel då det språkmässigt korrekt stavas på något annat sätt.. Lika väl som jag har svårt att skilja på de, dem och dom så har jag jätte svårt med särskrivningar vilket ofta förekommer tyvärr..

Jag förstår att det är jobbigt för er att läsa när jag skriver 'fel' men det är ungefär lika jobbigt för mig att bli rättad, tyvärr...

Du menar säkert ingenting illa, absolut inte..


Kommentarer
Postat av: Monica Johansson

Men herre gud har folk lite o gö,jobbigt med paragraf-ryttare. Har då ej lagt märke till att du skrivit nå fel. O för det andra är det din blogg o du skriver som du vill,jag älskar o läsa din blogg o kolla in dom fina korten :) Ha det så bra..kram <3

2012-04-20 @ 16:40:45
Postat av: Maria R

HAHAH mäniskor har lite gör helt enkelt, bry dig inte. Jag är oxå dyselektiker och tyvär får man leva med mäniskor som inte förstår och irriterar sig. Har haft arbetskamrater som ljudat orden när jag ska skriva för dom tror att jag inte kan stava alls.



Måste även skriva att dina små tjejer är gudomligt sötta och följer din/eran blog slaviskt. Har själv tvillingar så kan käna igen mig lite i din vardag.

kram

2012-04-20 @ 18:17:32
Postat av: Frida

Jag tycker inte alls att det märks att du har dyslexi! Min sambo har den svåraste graden av dyslexi och jag tycker inte det märks särskilt på honom heller. Dessutom, skit i språkfanatikerna! Huvidsaken är väl att man kan läsa vad du skrivit, och tål man inte ett stavfel eller två så kan man ju leta sig någon annanstans.



Jag tycker jättebra om din blogg!

2012-04-20 @ 18:20:06
URL: http://fairfriday.blogspot.com
Postat av: Maria h

Hej! Jag tänkte bara titta in och säga att jag brukar läsa din blogg och att du har tre helt underbart söta flickor! Och sen tycker jag, precis som de andra som kommenterat, att du ska strunta i de som inte fattat att livet handlar om annat än grammatik och rättstavning! Kram till dig

2012-04-20 @ 19:55:25
Postat av: Linda!

Tycker inte de är jobbigt att läsa din blogg.. har nog lika svårt som dig med att skriva isf för har inte reagerat på att du skriver fel =)



Tycker du är skit duktig som orkar ta alla 3.. Jag är helt slut och har tagit hand om mina 2 små och Flisa som springer runt..

Dom är bara för söta dina små =)

2012-04-20 @ 20:41:31
URL: http://asomilinda.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Jag brukar vara lite utav en språkpolis men helt ärligt har jag inte tänkt på detta när jag läst din blogg. Tycker inte att du ska ta åt dig :) och jätte söta flickor du har. Beundrar dig :)

2012-04-20 @ 21:12:58
URL: http://malaten.blogg.se/
Postat av: Malin

Skitlarvigt. Är väl nån som sitter o inte har annat att lägga energi på. Fatta hur denna kommer bli som pensionär sen, ujuj!!

2012-04-22 @ 22:40:34
URL: http://tildesmamma.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback