Utflykt

Igår packade jag in barnen i bilen och for till 'dollar store'... Massa fint fanns det där, och så hittade jag en helt underbar ram.. Jag var Lixom bara tvungen att köpa den, de vart som ett 'ha begär', men jag skyller på att den var så söt ! ;-)

Annars hittade jag massa annat roligt, dock köpte jag som vanligt inte så mycket till mig själv, utan till resten av familjen.. Ett skärp till lillebror, en mugg till hans dotter, en mugg till min mamma och skyltar till pappa.. Lillasyster fick inget då hon hade varit på både disco och bio den här helgen :-)..

Nästa helg blir det fyrishov, ser verkligen fram emot det ! Synd att barnen är så små fortfarande.. Men det ska bli roligt iaf..

Nej, fortsätta med vardagens bestyr, idag skulle mamma på någon 'inredningaparty' och jag+flickorna ska följa med, det ska bli roligt ...

Vad har ni för planer idag ?


Kommentarer
Postat av: Tanna

var hitta du dollar store ? Jag vet bara en och den är i Ludvika.....

2012-04-23 @ 08:20:04
URL: http://tannaodevil.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback