Nappbarn

Mina barn har ALDRIG tyckt om att ha napp, utan den har verkligen åkt ut på en gång, eller så har dom fått kvälvningar så fort den kommit in i munnen. Så jag har inte brytt mig så mycket om det här med napp faktiskt, jag tänkte att dom hittar någon annan form av trygghet förutom varandra & mig.. Sen dom va 2månader okorr så har dom sovit hela nätterna, från ca 20.00 till mellan 06.30 - 07.30.. (lyx, ja jag vet)...

Men dom senaste dagarna har barnen varit otroligt snuttiga & ska gärna ligga i min säng.. Helst inte för att sova, utan för att ligga & leka..

Så jag testade en napp på Lisa, & mycket riktigt visade sig det att den fastnade där i munnen .. Sedan bara skrev lova & Louise för att dom inte fick Lisas napp, så de va bara att ge dom andra två prinsessorna en varsin också..

Så nu har jag fått 3 napp barn.. Troligen är det väl tänder som kliar, för Laban, tummen & pingu filtarna ligger fortfarande högst på listan av 'snuttisar' men kombinerat med napp & snutten vart det ju verkligen toppen tyckte flickorna !

Fick frågan här förut hur gamla barnen är, & dom är 7månader okorr = 5månader korr.. :-)

Neo, BVC & sjukgymnasten är otroligt nöjda & imponerade av barnen.. För dom kan betydligt mycket mer än vad en 5månaders bebis ska kunna :-)


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback