Tack

7månader sen mina flickor såg dagens ljus, sen den dagen har vi gått igenom en resa som iallafall jag sent kommer att glömma.. Så många gånger jag bara velat lagt mig ner & inte orka längre, så många gånger jag bara har velat ge upp hoppet om att allting kommer att bli bra !

Dom dagarna är äntligen förbi.. Nu kan jag & tjejerna börja leva vårat liv, för att vi ska må bra ! För er går jag igenom eld & vatten mina änglar !

Jag vill skänka ett stort tack till min älskade familj, men även till Jennie, John, Emelie & massor där till... Som har stöttar mig & funnits där för mig när livet verkligen har känts hopplöst ! Ni har gett mig uppmuntrande ord, & faktiskt trott på mig både som mamma & som individ ! Utan er hade jag absolut inte stått där jag gör idag !! Ni har fått tagit skit, ni har fått trösta mig när jag inte orkar längre.. Men framförallt har ni aldrig lämnat min sida ! Tack så otroligt mycket, jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Grattis på 7 månaders dagen små tjejer! Vi firar 7 månader för minstingen här idag med, visst går tiden alldeles vansinnigt fort!?!

Hoppas att ni får en fantastisk dag tillsammans!
Kram

2012-08-21 @ 10:00:23
URL: http://blogg.mama.nu/fanea


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback