Sagor & Ting

Brukar ni gå in på en hemsida & drömma er bort om att ni skulle vilja ha massor med pengar att kunna skämma bort era barn med massa saker?
 
Ibland så gör jag det, det mesta jag köper till mina barn är begagnade saker.. Eller så ärver dom begagnade kläder & skor eftersom så små barn inte sliter på sina kläder & skor lika mycket som större barn gör.. (Dom växer ju som ogräs, så man hinner ju knappt använda alla kläder innan det ska in en ny storlek i garderoben)..
Nu har vi hållt oss på 68/74 ganska länge, men även Lova & Louise är påväg in i 74 nu.. Men än så länge kan vi köra blandat!
 
Jag brukar gå in på www.sagorochting.se & drömma mig bort lite till & från..
Har funderat ett tag nu på att köpa moccasiner där ifrån till Lisa, eftersom hon förrimligtvis inom en ganska snar framtid börjar stappla runt på sina små knubbiga bebisben !
 
Någon som vet nått om moccasiner? Hiss eller diss? Ge mig ett utlåtande!
 
Jag tycker iaf ni ska ge www.sagorochting
 
.se en chans! Kika in på deras hemsida & dröm er bort litegrann!
Helt underbara saker..
 
 
 
 www.sagorochting.se
 
Om ni klickar på länken kommer ni direkt till sagorochting's hemsida..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sagor & Ting

Hej Emma!
Vad kul att du gillar oss!
Vi har en liten överraskning till dig, så skicka oss gärna din mailadress ;)

2013-01-04 @ 16:30:06
URL: http://www.sagorochting.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback