Svar på frågestund

Oj, de va lite glest med frågor, antagligen är jag väldigt öppen med det mesta här i bloggen.. Eller så är inte folk så nyfikna som jag faktiskt trodde! :-)
 
 
Men fick iaf några frågor att svara på, mycket om barnens bio-pappa, men jag svarar så gott jag kan..
 
Linda:
'Har barnen någon kontakt med pappa eller farföräldrar? Vill du ha fler barn? Vill din pojkvän ha "egna" barn? När du pratar om din pojkvän med flickorna, säger du då hans namn eller "pappa"? Vad var pojkvännens föräldrars första reaktion då han blev tillsammans med en trebarnsmamma? :) Många frågor ;) Svara bara på de du känner dig bekväm med att svara på! :) Många kramar'



Hej Linda!
Barnen har ingen kontakt med sin bio-pappa, han träffade dom sist när dom va 2månader gamla (okorr) dvs nyfödda i korrigerad ålder.. Sedan dess har dom inte sätt eller hört av honom.
Men deras farfar träffar dom lite då & då, han bor i närheten så han brukar dyka upp lite titt som tätt..
Deras bio-faster har dom träffat 3ggr & deras bio-farmor har dom träffat 1 gång.. Dom har också halvsyskon (4st), men där har dom bara träffat 2 av 4 syskon..
Från början sa jag att jag inte ville ha flera barn, jag tyckte det räckte med 3st.. Men eftersom min pojkvän vill ha bio-barn så antar jag att jag får tänka om en aning på den fronten ;-).. (Nu vart det två frågor i ett svar! Praktiskt)..
Här hemma kallas John för 'pappa', han är deras pappa.. Dock inte deras bio-pappa, men för dom & för mig är han deras 'pappa'.. När flickorna blir äldre & kan handskas med sådan information ska jag berätta att dom har en annan bio-pappa, men att John är den som har funnits där & tagit hand om dom.. Sedan får dom göra som dom vill med den informationen..
Oj, deras första rekation.. Ja du, haha .. Hans mamma hade väl kanske inte förväntat sig att han va den första av hennes 3 barn som skulle få 'barn' först.. Men annars har dom faktiskt bara varit glada :-).
Hoppas du fick svar på dina frågor :-)..
Kramar
 
 
Hedvig:
'Hur många år var du när du fick dina barn?
Var de planerade?
Bor du tillsammans med barnens pappa?
Om nej, träffar de sin pappa?'
 
 
Hejsan Hedvig!
Jag var & är 23 år gammal när mina barn kom, jag fyller 24år nu i December.. Ingen av dom var planerade, men väldigt välkomna ändå!
Jag bor inte tillsammans med barnens biologiska pappa & dom träffar heller inte sin biologiska pappa..
 
 
Madde:

'Äntligen en frågestund =).

Undrar vilka slags reaktioner brukar ni få av folk när dom ser er med era trillingar eller så? alltså säger/frågar något speciellt eller visar ansiktsutryck på nåt annorlunda sätt eller bara reagerar på något annorlunda sätt, just pga att dom är trillingar så att säga? eller hur jag ska fråga:).

Undrar också om du inte kan lägga ut lite fler videoklipp på trillingarna där dom är med samtidigt? :D skulle vara roligt att se!!

Madde =).'

 
 
Hejsan Madde!
 
Oj, det brukar komma dom mest konstigaste rekationerna faktiskt.. Ungefär 'Är dom riktiga' - såklart alla barn är på riktigt, dom är ju lixom inte på lådsas..
Dom reagerar nog inte på något annorlunda sätt mer än att dom kan beklaga sig över att jag har det jobbigt, fast jag egentligen inte har det..
Att handla gör man inte obemärkt så att säga :-)..
 
Lägga upp flera filmklipp på barnen försöker jag, fast dom är absolut inte lika lätta att filma längre som dom var förut ! Men det kommer, till & från, så håll utkik ..
 
 
 
 
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att svaren på era frågor har varit sena, men det har varit otroligt mycket att göra nu innan jul så jag hoppas att ni har överseende med detta & att ni har fått svar på det ni ville ha svar på :-)


 

Kommentarer
Postat av: Madde

Jadå, tack för svar på frågorna :) ..

Jag ska hålla utkik efter filmer..spännande =P.

Madde.

2012-12-16 @ 20:32:54


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback