Kämpar på

Flickorna kämpar på, och går upp i vikt jätte bra.. Lisa och Louise har tappat sina navelstumpar också.. Bara Lova kvar nu :-)..

Lova och Louise har gått om sina födelsevikter nu, och det känns jätte bra, Lisa har inte så långt kvar, så imorgon tror jag att även hon har gått om sin födelsevikt.. Så både Lova och Louise väger över 1400g nu, och Lisa väger en liten bit över 2000g :-)..

Känns skönt att det går framåt, för jag är så otroligt less på att ligga på sjukhus.. Blir gråhårig på det här, vill hem och börja mitt familje liv!

Jag vet att jag klagar mycket, och inte har legat så länge på sjukhus, och det finns dem som ligger betydligt mycket längre än mig.. Men, om jag ska tänka så.. Så blir det bara pannkaka av allt.. För det finns alltid någon som har det värre än vad jag har !

Så det så!

Snart ska jag testa på att ha flickorna hos mig över natten, tur att dem sover imellan sina mål ;-), det är väl bara lova som kan vara lite småkrånglig där jag måste vagga henne till söms, och sen lägga ner henne.. Mammas närhetsgris <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback