Viktuppgång

Sötfisarna går upp stadigt i vikt, och det värmer !

Dock är dem jätte tröga i magen av ersättningen dem får, och jag pumpar inte alls lika mycket längre som jag gjorde..
Kanske är de för att jag är stressad, sover för lite. Eller helt enkelt inte får tummen ur arslet och äter ordentligt.. :-/

Jag hoppas vi får åka hem snart, även fast jag får avlastning här så är det ju bara med maten.. Skrikiga, bajsiga sura bebisar får jag ta hand om själv.. Och det tag mycket, väldigt mycket..

Inatt var jag så trött att jag sov över 3målet, vaknade inte ens av satrationsmätarna.. :-/, fick jätte dåligt samvete.. Det kändes inte alls bra !
Men jag antar att det är sånt som händer, jag får börja ställa klockan.. :-)


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback