Besök o bus

Idag har vi haft finbesök här, av Malin, Liam och Daniel :-) Mamma har även setat barnvakt åt Bella idag, så det har varit fullt hus hela dagen! Helt underbart när det är massa liv o rörelse, än att det bara är stilla och lugnt, men endå är det så fruktansvärt skönt när lugnet lägger sig och man bara kan slappna av i hjärnan och inte ha den på helspänn hela tiden .

Har lekt massor med kameran idag, och tagit massa roliga bilder, dock vågar jag inte lägga upp alla bilder här i bloggen eftersom jag inte har fått godkännande ifrån föräldrar och sådär.. Så jag skippar det, bättre att fråga först faktiskt.

Annars har det inte hänt så mycket idag, jag har lyckats för en gångs skull bädda sängen innan jag ska iväg på äventyr, väldigt ovanligt vad gäller mig, men jag har faktiskt knappt legat något i sängen idag, så då kändes det bara slaffsigt att ha den obäddad. När jag ligger där hela dagarna orkar jag inte engagera mig till att bädda den! Haha..

Nu ikväll ska jag iväg på middag hos en gammal vän! Ska bli jätte roligt att få komma iväg och träffa henne faktiskt, har aldrig sätt hur hon bor, så ska bli otroligt spännande.. Och eftersom alla är så otroligt nervösa bara för att jag säger att jag ska köra bil, så ska jag lugna er alla med att min far kör mig dit, och min mor hämtar mig! Haha..

Jag är kapabel till att köra själv, men det är väl 'ifall att' lixom, ifall att jag får ont eller bli överdrivet trött ect ect..


Mamma passade även på att toppa mitt hår idag, det är så otroligt dött och livlöst, och jag vill göra något med det.. Men jag får nog glatt vänta tills denna graviditet är över :-)

Så jag kastar upp en otroligt slaffsig bild på mig själv istället! Jag i mitt esse ;-)





Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

Du har blivit utmanad :)



http://carolinepralin.blogspot.com/2012/01/utmaning.html

2012-01-14 @ 17:35:40
URL: http://carolinepralin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Bloglovinbyte? :)



GLÖM INTE VECKANS BLOGGTÄVLING: http://eelin.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment



Puss :)

2012-01-25 @ 10:13:32
URL: http://HTTP://EELIN.SE


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback