Dem tre L:en

Våra älskade små kråkor sköter sig till o från rätt bra faktiskt.. De är väl satrationen i pulsen som dippar imellanåt, men sköterskorna kallar det för 'prematurdippningar' och det är tydligen rätt vanligt som jag förstod det !

Amningen går sisådär, sköterskorna pressar alldeles för mycket.. Så de går nog mer åt helvete än vad det går bra..

Att ligga på sjukhus är ett rent helvete, vill verkligen här ifrån.. Och varje gång jag går ut för att göra någonting och bara få komma här ifrån en stund så får jag ångest ! Sån jävla ångest... Varför vet jag inte, men jag känner mig väl dömd, att jag drar iväg för att få andas.. Slippa sjukhuset och alla maskiner, bara få andas frisk luft.. Känner väl att jag inte riktigt förtjänar det, om mina barn inte ens förtjänar det just nu..

Infektionsprover togs idag, och allting såg bra ut, även billirubinprover togs, och de såg också jätte bra ut :-)

Dem jobbar på, och jag hoppas verkligen att vi kommer här ifrån snart !!


Mamma & pappa älskar er småkråkor <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback