Förgyller dagarna

Jag vet inte riktigt vad jag förgyller dagarna med, men jag känner att inspirationen och lyckan har kommit tillbaka efter en otroligt jobbig svacka!

Många tårar, många funderingar, många tankar och många duster upp och ner har det varit hela tiden! Jag vet inte alls om det beror på hormonerna, eller om det bara helt enkelt är jag.. Men det har varit en jobbig tid nu senaste månaden..

Kan nog vara därför bloggen har legat nere så otroligt länge, och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för, för att jag stressade upp er alldeles i onödan ;-)

Men några vändor in på förlossningen har det faktiskt varit, pga ihållande sammandragningar och tryck neråt.. Och trycket neråt beror på att jag har 3 huvuden fixerade i bäckenbenet, alla BM och läkare tycker det är otroligt häftigt, då de oftast bara brukar få plats ett huvud där ;-)

Men nu börjar jag äntligen se ett ljus i tunneln, och jag börjar se posetivt på livet, och posetivt på att faktiskt bli mamma snart! Det ska bli en otroligt omtumlande, men häftig resa endå.
Man vet aldrig var som lurar bakom hörnet, men man får ta det som det kommer..

Håller även på att söka egen lägenhet, känner att jag vill bo i eget.. Saknar det som tusan, även fast det är skönt att bo hemma hos mamma och pappa ibland, så är jag faktiskt 23år gammal, och har bott hemmifrån i 5år, det är en jävla omställning att flytta hem igen...

Men det får man ta som det kommer antar jag :-)






Kommentarer
Postat av: elin

har jag missat nått, bor inte du med tjejernas pappa?:P

2012-01-13 @ 12:01:23
Postat av: Patricia

Har du flyttat hem igen?

2012-01-13 @ 13:38:23
URL: http://metrician.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag undrar samma sak som Elin.. Jag trodde du och flickornas pappa levde ihop?



Skönt att flickorna håller sig kvar i magen än så länge :)

2012-01-13 @ 18:30:45
URL: http://dolphin.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback