Svar på frågor

Jo, jag o barnens pappa bor ihop :-), han bor tillsammans med min hemma hos mina föräldrar..
Vi bodde i en liten 2;a i Bromma först, på 42kvm. Men vi kände att det var alldeles för litet för oss båda, och ska vi då få 3 barn på en gång så kommer det bli alldeles för trångt..

Sedan behöver vi all avlastning vi kan få, så vi valde att flytta hem till mina föräldrar som en tillfällig lösning för att kunna få avlastning ifrån dem. Sedan ska vi söka egen lägenhet, men vart vi flyttar någonstans vet vi inte ännu :-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Okej :) Tack för svaret, nu fick jag lite klarhet i det hela hehe.. :)

2012-01-14 @ 12:14:11
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Emma Andesson

ojj va roligt att vänta trillingar men värkar va riktigt riktigt tungt jag tyckte det va tungt med en och ränk då med tre :) är det någon av er som är trilling eller någon annan nära släkting? :) tycker det låter spännande!! lycka till!!

2012-01-24 @ 13:01:46


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback