Dagen innan dop

Fyyyyyyyy dagen innan dop, har nog aldrig känt mig så Stressad i hela mitt liv.. Hade ju verkligen inte räkna med att Louise skulle få tandvärk mitt upp i allt ihopa också.. Känns som att jag inte för ett skit själv, nu sitter jag här hemma med ett barn som har ont (flytande Alvedon är inhandlat) och 2 andra barn som är trötta efter dagens flängande hit & dit.. Mamma är hemma hos sig nu och gör smörgåstårtor, och min morbror gör doptårtor . Fick en utskällning av en tant inne på Ica maxi idag för att jag inte la tillräckligt mycket uppmärksamhet på mitt barn som bara skrek och skrek.. Ungen har tandvärk.. Vad tycker hon jag ska göra? Ingenting dög.. Nä.. Ursch !!! Hon fick minsann veta vad hon hette !! Nu ligger barnen i sängarna för natten, så nu ska jag ta mig en stor kopp te och en skål nudlar. Bara vara !! Tack mamma & morbror för att ni är bäst <3, tack alla andra också ! <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Flytande Alvedon suger. Köp suppar!!

2012-07-13 @ 18:54:21
Postat av: marika

Va kul med dop, vi döper våra tjejer imorn med :) Hoppas att tandvärken går över för lilltjejen snart :)

2012-07-13 @ 19:55:57
Postat av: marika

Va kul med dop, vi döper våra tjejer imorn med :) Hoppas att tandvärken går över för lilltjejen snart :)

2012-07-13 @ 19:57:42
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Suppar körde jag med när sonen var lite, men fungerar inte det så kan du prova med Ipren :) Hoppas tandvärken ger med sig för henne, och att dopet går bra.

Typiskt andra och främmande människor att lägga sig i vad man gör och inte gör med barnen.. De flesta föräldrarna gör ju det man kan för att barnen ska ha det bra och må bra, men ibland kan man faktiskt inte göra speciellt mycket. Hoppas du inte tog åt dig av vad människan sa.. Du gör ett himla bra jobb :)

2012-07-13 @ 21:38:26
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Jennie

Prova he alvedonen på handen och gnugga försiktigt i tandköttet, hjälper på under 15 minuter ;) super smidigt.

2012-07-15 @ 00:31:38


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback