Tänder

Att ha 3 barn som får tänder samtidigt är en mardröm kan jag lova er, mina små prinsessor har förvandlats till monster, Lova & Louise's tänder känner man & ser, Louise har två stycken som är påväg upp samtidigt, lova har en som har kommit upp lite grann och en tätt bakom, och Lisa's tänder känner man inte än, men ser att dom är påväg.. Humöret testas mer än 20ggr per dag, och man får lära sig att andas.. Hittills har jag bara brutit ihop en gång, och jag lovar, jag bröt ihop ordentligt .. Mamma kom hit och hjälpte mig att lägga barnen igår. Så här är det tålamod och Alvedon som gäller .. Låt detta vara över snart ! Mamma älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej, tänder är ingen höjdare! Mina killar har fått sina första 2 när dom va 4 månader! Stora grabben har precis fått sin 17:e tand (han blir 2 i oktober) och lillkillen håller på att få sin 3:e och 4:e tand (blir 6 månader på lördag). Här testas mammas tålamod också flera gånger om dagen! Lovar dig att det går över, men man tror ändå att det aldrig kommer göra det!
Stå på dig och försök ha tålamod och hålla humöret uppe! =) Vet att det är svårt, men man kan ju försöka iaf =) Och va inte rädd att be om hjälp när det blir jobbigt! Även de starkaste människorna behöver hjälp ibland ;)

2012-07-24 @ 19:26:59
URL: http://jennyjigler.blogg.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback