Segt

Fy vad segt det känns när dom uppdaterar bloggappen till iphone, känns som dom aldrig blir klara..
Tycker inte om att behöva gå in via safari då allting blir så fruktansvärt litet, och man kan inte ladda upp bilder :-(

Har ju lovat att skriva upp vikterna, men insåg att sköterskan på BVC bara hade skrivit upp lova och louises vikter den senaste gången men glömt Lisa i de lilla häftet..
Så, jag får helt enkelt vänta tills nästa gång..

På torsdag bär det av till sjukhuset igen och träffa sjukgymnasten.. Får se om hon tycker att flickorna har utvecklats något mera sen vi var där sist, eller om jag fått bakläxa.. Det lär visa sig :-)

Det får ännu en gång bli ett tråkigt inlägg utan bild då jag inte kan föra över bilder i 'safari' ...

Kommentarer
Postat av: Lina Smulan Ekesrydh

Tips!

http://www.ellos.se/d/Skor-Babyskor/Adidas/_/N-1z141n0Z1z141x7Z1z1410rZ1z141ll?Nr=331845

=)

Svar: Ska kika på den där hemsidan så fort jag får fatt i en dator :-D
livetihelhet.blogg.se

2012-06-22 @ 19:25:21


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback