Förståelse

Att vara mamma är ngt så underbart och speciellt, lika väl som det kan vara ett rent helvete vissa gånger.. Jag älskar mina barn ovärderligt, och jag skulle inte för allt i världen vilka byta ut dem.. Men det finns vissa dagar jag bara skulle vilja stoppa bandet, stanna upp för någon sekund och bara få andas 10 djupa andetag..

Barnen kräver hela min uppmärksamhet och tid, att jag inte ens hinner vara sjuk.. Bakterierna hinner Lixom inte fastna på mig i förbifarten.. Då är man upptagen..

Men jag älskar att se deras utveckling, och deras framsteg.. Även fast jag har otroligt svårt att se att dem har blivit större.. För mig är dem fortfarande väldigt små, fast dem egentligen inte är det.. Knepigt det där!

Imorgon/idag?! Är det dags för ögon igen.. Det märks på Louise att det är ngt på gång, hon kan inte sova utan mamma.. Hemska tanke !!

Nej, fortsätta mata mina barn, sedan sluta mina trötta ögon för att få sova några timmar till.. :-) <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback