Sjukhus & panik

Ikväll gick mitt hjärta sönder ! Aldrig varit så rädd i hela mitt liv.. Ska byta blöja på Lisa som samtidigt börjar att bajsa, eftersom dem får järndroppar så är dem lite hårda i magen så jag hjälper henne att bajsa lite, samtidigt som jag hjälper henne kommer en prutt och hon hostar, bara det att med gisten kommer det slem som täpper till.. Ungen blir helt vit i ansiktet och kan inte andas.. I paniken kastar jag över henne på mage och bara gråter, mitt barn kvävs.. Vad gör man? Jag ropar på min mamma som kommer in och tar över, jag klarar inte av att se för jag själv har sådan panik och vill inte ge Lisa mera panik.. Så länge hon ligger på mage i mammas händer så kan hon andas, men la man ner henne på rygg så kvävdes hon ! Ambulansen kommer och allting ser bra ut, men dem vill att vi åker in endå.. Hela vägen till Uppsala sover Lisa tryggt i mina armar, och min panik börjar lägga sig..

Doktor har kollat på Lisa, och han hittar inga fel..
Så, nu ligger Lisa i min famn, 120ml senare väldigt mätt och belåten !

Jag trodde på fullaste allvar att mitt barn skulle lämna mig idag ! De gjorde så ont i mitt hjärta ! <3


Kommentarer
Postat av: Sabina

Usch va hemskt! Tänker på er

2012-03-06 @ 09:47:20
URL: http://mammastartor.blogg.se/
Postat av: Amanda & Berntyboy

Men gud va hemskt! :( Vilken tur att det gick bra och hoppas inte det händer igen!

2012-03-06 @ 14:15:57
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Huvva vad läskigt.. :S Skönt att allting gick bra.



Kram

2012-03-06 @ 20:05:11
URL: http://dolphin.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback